Malene & Jakob:
“Fænomenal oplevelse med Michael som vores bryllups- og barnedåbsfotograf. Han er utrolig behagelig og super dygtig. Han havde fundet gode lokationer til vores portrætbilleder og sørgede for en afslappet stemning hele vejen igennem. Billederne vi har fået er fantastiske! Han har på imponerende vis fanget en masse magiske og autentiske øjeblikke fra dagen. De største anbefalinger herfra – vi kunne ikke være gladere for resultatet, så kæmpe tak.”
Sofie & Christian
“Kære Michael.
Vi har siddet i 3 stive timer og set på de billeder. DE ER FANTASTISKE. Du har i sandhed fanget os og vores gæster som vi ønskede! Vi har kun rosende ord at sige. Du får vores varmeste anbefalinger. Vi er så taknemmelige for at du lavede sådan et stort stykke arbejde.”
Kirsten & Jeppe:
“Vi er rigtig glade for, at vi valgte Michael som vores bryllupsfotograf. Han var hele tiden til stede, men uden man lagde mærke til ham. Vores billeder er så naturlige – både portræt og festbilleder. Vi følte os helt trygge i Michaels selskab, og han var desuden rigtig god til at holde øje med tidsplanen, så vi ikke skulle tænke over det.”
Ditte & Blair:
“Vi føler os så heldige med, at vi valgte Michael til at fotografere vores bryllup! Da vi faldt over hans lyse, naturlige og smukke billeder første gang, var vi slet ikke i tvivl om, at vi ville vælge ham til at forevige vores store dag. Og hold nu fast, han levede mere end op til vores forventninger! Lige fra starten af blev vi mødt med en stor professionalisme og vi har følt os trygge igennem hele forløbet. På bryllupsdagen var han diskret og formåede at fange så mange smukke og naturlige øjeblikke – fyldt med latter og tårer i øjenkrogen. Vi vil til enhver tid anbefale Michael som bryllupsfotograf – I vil ikke fortryde det!”
Clara & Andreas:
“Vi havde fornøjelsen af Michael som fotograf til vores bryllup. Han var her, der og alle vegne. 5 forskellige lokationer og en stram tidsplan. Men alt var perfekt! Han har ikke misset et øjeblik – vil bruge ham igen til alle fremtidige arrangementer! Vi vil anbefale ham til hver en tid! Tak for at forevige vores dag.”
Caroline & Mathias:
“Michael tager smukke og naturlige billeder, og formår i høj grad at fange øjeblikke, både mellem os som brudepar og gæsterne. Han gjorde os trygge og var realistisk i forhold til hvad der var muligt at nå i en stram tidsplan. Michael formår at være tilstede uden at være synlig for os og gæsterne. Han har fanget lige det vi ønskede os og meget mere til. En stor ros og anbefaling for Michaels dygtige arbejde, både fra os som brudepar og fra gæsterne.”
Tanja & Anders:
“Vores største anbefalinger. Michael fanger så mange fantastiske øjeblikke og det er uden at man nærmest lægger mærke til, at han er til stede. Han blender naturligt ind og fanger autentiske, sjove og rørende situationer – der har givet os de bedste billeder. Derudover et hyggeligt, lunt og humoristisk selskab under vores fotosession. Stor ros for at forevige vores fantastiske bryllupsfest.”
Mette & Rasmus:
“Vi har været utrolig glade for at have Michael som fotograf til vores bryllup. Han er eminent til at fange både de romantiske, sjove, følelsesladede og casual øjeblikke, som bliver foreviget til minde om vores fantastiske bryllup. Michael er super dygtig og professionel. Han smider sig i sandet for at få de bedste billeder, blender ind på en naturlig måde, og er nem at samarbejde med i planlægningsfasen.”
Louise & Mathias:
“Vi har været rigtig glade for at have Michael med på sidelinjen. Der er fanget nogle rigtig fine, unikke øjeblikke og situationer vi som brudepar slet ikke opdagede på dagen. Vi vil anbefale Michael til alle som ønsker en dygtig fotograf, der forstår at fange de vigtige øjeblikke.”
Majken & Valdemar:
Malene & Jakob:
“Fænomenal oplevelse med Michael som vores bryllupsfotograf. Han er utrolig behagelig og super dygtig. Han havde fundet gode lokationer til vores portrætbilleder og sørgede for en afslappet stemning hele vejen igennem.
Billederne vi har fået er fantastiske! Han har på imponerende vis fanget en masse magiske og autentiske øjeblikke fra dagen. De største anbefalinger herfra – vi kunne ikke være gladere for resultatet, så kæmpe tak.”
Ditte & Blair:
“Vi føler os så heldige med, at vi valgte Michael til at fotografere vores bryllup! Da vi faldt over hans lyse, naturlige og smukke billeder første gang, var vi slet ikke i tvivl om, at vi ville vælge ham til at forevige vores store dag. Og hold nu fast, han levede mere end op til vores forventninger!
Lige fra starten af blev vi mødt med en stor professionalisme og vi har følt os trygge igennem hele forløbet. På bryllupsdagen var han diskret og formåede at fange så mange smukke og naturlige øjeblikke – fyldt med latter og tårer i øjenkrogen. Vi vil til enhver tid anbefale Michael som bryllupsfotograf – I vil ikke fortryde det!”
Kirsten & Jeppe:
“Vi er rigtig glade for, at vi valgte Michael som vores bryllupsfotograf. Han var hele tiden til stede, men uden man lagde mærke til ham. Vores billeder er så naturlige – både portræt og festbilleder. Vi følte os helt trygge i Michaels selskab, og han var desuden rigtig god til at holde øje med tidsplanen, så vi ikke skulle tænke over det.”
Dunja & Magnus:
“Michael var vores bryllupsfotograf, og vi kunne ikke have ønsket os en bedre oplevelse. Allerede i planlægningsfasen lavede han en realistisk og gennemtænkt tidsplan sammen med os, som han overholdt til punkt og prikke på dagen. Under portrætfotograferingen formåede han at skabe en sjov stemning – han er virkelig en hyggeonkel, som man nyder at være omkring.
Michael gled helt naturligt ind blandt gæsterne, og selvom han nærmest var over det hele med sit kamera, lagde man knap nok mærke til ham. Han var ekstremt dygtig til at fange både de store og små øjeblikke, og billederne emmer af den stemning og glæde, vi oplevede på dagen.”
Caroline & Mathias:
“Michael tager smukke og naturlige billeder, og formår i høj grad at fange øjeblikke, både mellem os som brudepar og gæsterne. Han gjorde os trygge og var realistisk i forhold til hvad der var muligt at nå i en stram tidsplan.
Michael formår at være tilstede uden at være synlig for os og gæsterne. Han har fanget lige det vi ønskede os og meget mere til. En stor ros og anbefaling for Michaels dygtige arbejde, både fra os som brudepar og fra gæsterne.”
Clara & Andreas:
“Vi havde fornøjelsen af Michael som fotograf til vores bryllup. Han var her, der og alle vegne. 5 forskellige lokationer og en stram tidsplan. Men alt var perfekt! Han har ikke misset et øjeblik – vil bruge ham igen til alle fremtidige arrangementer! Vi vil anbefale ham til hver en tid! Tak for at forevige vores dag.”
Caroline & Rasmus:
Michael har en utrolig varm og imødekommende personlighed, som hurtigt fik os til at føle os trygge og afslappede. Hans nærvær var både behageligt og professionelt, og vi følte os i de bedste hænder hele vejen igennem. Når vi kiggede på de billeder, Michael tog, var vi dybt imponerede. Han havde en fantastisk evne til at fange de rette øjeblikke, og billederne var ikke bare smukke, men også teknisk perfekte.“
Mette & Rasmus:
“Vi har været utrolig glade for at have Michael som fotograf til vores bryllup. Han er eminent til at fange både de romantiske, sjove, følelsesladede og casual øjeblikke, som bliver foreviget til minde om vores fantastiske bryllup. Michael er super dygtig og professionel. Han smider sig i sandet for at få de bedste billeder, blender ind på en naturlig måde, og er nem at samarbejde med i planlægningsfasen.”
Tanja & Anders:
“Vores største anbefalinger. Michael fanger så mange fantastiske øjeblikke og det er uden at man nærmest lægger mærke til, at han er til stede. Han blender naturligt ind og fanger autentiske, sjove og rørende situationer – der har givet os de bedste billeder. Derudover et hyggeligt, lunt og humoristisk selskab under vores fotosession. Stor ros for at forevige vores fantastiske bryllupsfest.”
Majken & Valdemar:
Malene & Jakob:
“Fænomenal oplevelse med Michael som vores bryllups- og barnedåbsfotograf. Han er utrolig behagelig og super dygtig. Han havde fundet gode lokationer til vores portrætbilleder og sørgede for en afslappet stemning hele vejen igennem. Billederne vi har fået er fantastiske! Han har på imponerende vis fanget en masse magiske og autentiske øjeblikke fra dagen. De største anbefalinger herfra – vi kunne ikke være gladere for resultatet, så kæmpe tak.”
Dunja & Magnus:
“Michael var vores bryllupsfotograf, og vi kunne ikke have ønsket os en bedre oplevelse. Allerede i planlægningsfasen lavede han en realistisk og gennemtænkt tidsplan sammen med os, som han overholdt til punkt og prikke på dagen. Under portrætfotograferingen formåede han at skabe en sjov stemning – han er virkelig en hyggeonkel, som man nyder at være omkring.
Michael gled helt naturligt ind blandt gæsterne, og selvom han nærmest var over det hele med sit kamera, lagde man knap nok mærke til ham. Han var ekstremt dygtig til at fange både de store og små øjeblikke, og billederne emmer af den stemning og glæde, vi oplevede på dagen.”
Kirsten & Jeppe:
“Vi er rigtig glade for, at vi valgte Michael som vores bryllupsfotograf. Han var hele tiden til stede, men uden man lagde mærke til ham. Vores billeder er så naturlige – både portræt og festbilleder. Vi følte os helt trygge i Michaels selskab, og han var desuden rigtig god til at holde øje med tidsplanen, så vi ikke skulle tænke over det.”
Ditte & Blair:
“Vi føler os så heldige med, at vi valgte Michael til at fotografere vores bryllup! Da vi faldt over hans lyse, naturlige og smukke billeder første gang, var vi slet ikke i tvivl om, at vi ville vælge ham til at forevige vores store dag. Og hold nu fast, han levede mere end op til vores forventninger! Lige fra starten af blev vi mødt med en stor professionalisme og vi har følt os trygge igennem hele forløbet. På bryllupsdagen var han diskret og formåede at fange så mange smukke og naturlige øjeblikke. Vi vil til enhver tid anbefale Michael som bryllupsfotograf.”
Clara & Andreas:
“Vi havde fornøjelsen af Michael som fotograf til vores bryllup. Han var her, der og alle vegne. 5 forskellige lokationer og en stram tidsplan. Men alt var perfekt! Han har ikke misset et øjeblik – vil bruge ham igen til alle fremtidige arrangementer! Vi vil anbefale ham til hver en tid! Tak for at forevige vores dag.”
Caroline & Mathias:
“Michael tager smukke og naturlige billeder, og formår i høj grad at fange øjeblikke, både mellem os som brudepar og gæsterne. Han gjorde os trygge og var realistisk i forhold til hvad der var muligt at nå i en stram tidsplan. Michael formår at være tilstede uden at være synlig for os og gæsterne. Han har fanget lige det vi ønskede os og meget mere til. En stor ros og anbefaling for Michaels dygtige arbejde, både fra os som brudepar og fra gæsterne.”
Tanja & Anders:
“Vores største anbefalinger. Michael fanger så mange fantastiske øjeblikke og det er uden at man nærmest lægger mærke til, at han er til stede. Han blender naturligt ind og fanger autentiske, sjove og rørende situationer – der har givet os de bedste billeder. Derudover et hyggeligt, lunt og humoristisk selskab under vores fotosession. Stor ros for at forevige vores fantastiske bryllupsfest.”
Mette & Rasmus:
“Vi har været utrolig glade for at have Michael som fotograf til vores bryllup. Han er eminent til at fange både de romantiske, sjove, følelsesladede og casual øjeblikke, som bliver foreviget til minde om vores fantastiske bryllup. Michael er super dygtig og professionel. Han smider sig i sandet for at få de bedste billeder, blender ind på en naturlig måde, og er nem at samarbejde med i planlægningsfasen.”
Louise & Mathias:
“Vi har været rigtig glade for at have Michael med på sidelinjen. Der er fanget nogle rigtig fine, unikke øjeblikke og situationer vi som brudepar slet ikke opdagede på dagen. Vi vil anbefale Michael til alle som ønsker en dygtig fotograf, der forstår at fange de vigtige øjeblikke.”
Majken & Valdemar: